Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Bemutatkozás

Üdvözlünk a Quaestura weboldalán!

Irodánk bemutatása

A Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda az Eötvös Loránd Tudományegyetem, Kancellária, Szolgáltató Központ szervezeti egysége, amely 2006 óta nyújt szolgáltatásokat az ELTE polgárai számára, helyileg az Egyetemi Könyvtárban és a Lágymányosi Campuson. 

Új ELTE-s hallgatóként elkerülhetetlen, hogy a Quaestura Irodával kapcsolatba lépjen. Nagy hangsúlyt fektetünk a telefonos és személyes ügyfélszolgálaton túl az elektronikus ügyintézésre, hogy hallgatóink minél kényelmesebben, akár otthonról is intézhessék ügyeiket. Az Elektronikus Ügyintézés menüpont alatt találja az Irodánkkal kapcsolatos ügyei interneten keresztül való intézéséhez készített felületet, amelynek segítségével egyszerűen, ám reményeink szerint hatékonyan, sorban állás nélkül veheti igénybe szolgáltatásainkat. Ha további kérdések merülnek fel a honlapunk áttanulmányozását követően, munkaidőben hívható a központi telefonszámunk, viszont ha az elektronikus ügyintézést preferálja ügyfelünk, e-mailben is elérhetőek vagyunk.

Amennyiben szükséges személyesen eljönnie Irodánkba ügyet intézni, a hosszas sorban állás elkerülését időpontfoglalási lehetőséggel biztosítjuk. Természetesen időpontfoglalás nélkül is lehet ügyet intézni, ez esetben érkezési sorrendben, sorszámhúzást követően igyekeznek az ügyfélszolgálati munkatársaink az ügyek mielőbbi elvégzésére törekedni.

Ha elengedhetetlen a személyes ügyintézés, de nincs lehetősége bejönni, továbbá meghatalmazottat sem áll módjában kinevezni, postai szolgáltatásunkat is igénybe lehet venni. 

A "Dokumentumok" menüpont alatt elérhető a tanügyi időrend, az ELTE főbb szabályzatai, a rangsorolással és az átsorolással kapcsolatos tudnivalók; és egyéb dokumentumok.

 

Az Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda munkatársai nevében is sok sikert kívánok az Eötvös Loránd Tudományegyetemen folyatott tanulmányaihoz, továbbá bízom benne, hogy honlapunk gördülékenyebbé teszi az Irodánkkal kapcsolatos ügyintézését!

 

Bagosiné Szűcs Annamária

mb. osztályvezető

 

Quaestura hírek


Átmeneti neptun leállás - 2017.07.21 14:00-tól 2017.07.23 20:00-ig

Kedves Hallgatók!

Technikai okok miatt a Neptun átmenetileg nem lesz elérhető, várhatóan 2017.07.21 14:00-tól 2017.07.23 20:00-ig. Az újraindulás ideje csak tervezett, amennyiben a folyamat előbb lezajlik, úgy a Neptun is hamarabb válik elérhetővé.
Kérjük szíves megértésüket!

Bagosiné Szűcs Annamária, 2017-07-14 13:25

Quaestura nyári nyitva tartása

Tájékoztatjuk kedves Hallgatóinkat, hogy 2017. július 3-tól (hétfő) augusztus 31-ig (csütörtök) a központi Quaestura Iroda nyitva tartása (1053 Budapest, Ferenciek tere 6.) a következők szerint alakul:

 
Hétfő :        9:00-13:00
Kedd :        9:00-13:00
Szerda:      13:00-17:00
Csütörtök:   9:00-13:00
Péntek:       8:00-12:00
 
A lágymányosi campus területén működő Q-pont 2017. július 3-tól szeptember 8-ig ZÁRVA tart.
Nyitás a szorgalmi időszak első napjától várható, 2017. szeptember 11-én.
 
Radácsi Judit, 2017-06-22 8:59

Diákigazolvány-igénylések beküldésének leállása, visszautasított igénylések érvénytelenítése

Ezúton tájékoztatjuk hallgatóinkat, hogy az Oktatási Hivatal elektronikus rendszerének átalakítása miatt 2017.06.23-tól az újonnan indított diákigazolvány-igénylések átmenetileg nem kerülnek továbbításra.

 

A jelenleg ,,NEK gyártás visszautasítva”-státuszban lévő igénylések javítására 2017.07.03-ig van lehetőség. Azokat a visszautasított igényléseket, amelyek eddig az időpontig nem kerülnek javításra, az Oktatási Hivatal 2017.07.04-én érvényteleníti. Az igénylések érvénytelenítését követően az érintett hallgatók ideiglenes igazolás igénylésére való jogosultsága megszűnik.

Radácsi Judit, 2017-06-13 13:33

Legyártott diákigazolvány postázása - VÁLTOZÁS

Kedves Hallgatók!

2017.01.01-től a "külföldi cím" feliratot és a településszintű lakcímet tartalmazó, valamint a lakcímen át nem vett kártyák kézbesítése már nem az okmányirodába/kormányablakba, hanem az Oktatási Hivatalba történik. Az Oktatási Hivatal az ELTE-n igényelt diákigazolványt az ELTE-nek küldi meg, így amennyiben a diákigazolványát az igénylés nyomkövető szerint (az oktatási azonosítót kell beírni) 2017.01.01-jét követően adták postára, de még nem kapta meg, úgy érdeklődjön Irodánknál.

 

Tájékoztatjuk továbbá Hallgatóinkat, hogy 2017.02.15-től az újonnan legyártott diákigazolványok lakcímre történő postázása megszűnik, az Oktatási Hivatal az ELTE-s diákigazolványokat az ELTE-re küldi meg, így azt intézményünkben lehet átvenni. Az átvétel lehetőségeiről a GYIK/Diákigazolvány menüpontban lehet tájékozódni.

Radácsi Judit, 2017-02-10 12:11

Hogyan jutok (új) NEPTUN jelszóhoz? Részletek...

Tisztelt hallgatók, oktatók és egyetemi dolgozók !

Amennyiben új Neptun jelszóra / azonosítóra van szükségük valamilyen okból, az alábbi megoldásokat tudjuk kínálni:

Bagosiné Szűcs Annamária, 2017-02-05 0:01 Részletek...

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda