Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
Belépés

Elektronikus ügyintézés és postázás GyIK

1.) Mi az az elektronikus ügyintézés?

Az Elektronikus ügyintézést azért hoztuk létre, hogy az ELTE hallgatói minél több – a  Quaestura illetékességi körébe tartozó  – ügyüket kényelmesen tudják intézni a  honlapunkon keresztül. Az oldalra a Neptunban használt Neptun-kóddal és jelszóval kell belépnie, így azonosítja magát és ezáltal a Neptunban szereplő adatait sem szükséges megadnia többször.
 
2.) Milyen ügyeket tudok intézni az elektronikus ügyintézéssel?
Az ügyintézés főldalán megtalálja azon ügyek listáját, amelyekkel kapcsolatban kezdeményezheti az elektronikus ügyintézést.
 
3.) Nem találtam meg az engem érintő ügytípust.
Használja a diákigazolvány, pénzügy „egyéb” menüpontját, hogy leírja a problémáját vagy, ha nem a fentiekhez kapcsolódik, akkor az  Elektronikus ügyintézés „Egyéb” menüpontjában üzenjen nekünk.
 
4.) Bejelentettem egy ügyet, de nem kaptam rá választ.
Győződjön meg arról, hogy az ügyintézést valóban bejelentette ( rá is kattintott a "Bejelent" gombra az oldal alján). A bejelentés után az oldalon értesítés jelenik meg a következő szöveggel „Az ügy bejelentésre került. Az ügy feldolgozásáról e-mail értesítést fog kapni”.
 
5.) Honnan fogom tudni, hogy történt valami a bejelentett ügyemmel?
Erről a Neptunban megadott e-mail címére értesítést küldünk, ám előfordulhat, hogy az ön e-mail szolgáltatója kéretlen levélnek minősíti az így kiküldött üzenetet, ezért is érdemes az egyetemi levelező szolgáltatást igénybe vennie.
 
6.) Mit jelentenek egy ügyemnél a státusz alatti jelzések?
 
- Ügyfél rögzíti: Ön új ügyet hozott létre, de azt (még) nem küldte el a Quaestura-hoz. Amennyiben véletlenül hozott létre egy ügyet és nem szeretné még sem, ha foglalkoznánk vele, úgy nyugodtan hagyja így. Amennyiben be szeretné jelenteni az ügyet, kattintson a "Bejelent" linkre. Csak a bejelentett ügyekkel foglalkozunk!
- Bejelentett: Ön bejelentett egy ügyet, munkatársaink megkapták feldolgozásra.
- Folyamatban: Ön bejelentette az ügyet, munkatársaink elfogadták az ügyének bejelentését és folyamatban van a feldolgozása.
- Ügyfélre vár: az ügy feldolgozásához az Ön további közreműködése szükséges, szöveges formában jeleztük Ön felé, hogy mi a további teendője.
- Lezárt : a Quaestura Iroda lezártnak tekinti az ügyet. Ez lehet azért is, mer megválaszoltunk egy Ön által feltett kérdést, illetve, ha postázást kért, úgy postára adtuk a küldeményt. Tájékoztatjuk arról, hogy egy általunk lezárt ügyet Önnek jogában áll tovább folytatni, illetve újra megnyitni, ha további közlendője van ahhoz kapcsolódóan ( nem érkezett meg a postai küldemény, nem elégedett a válasszal stb.).
 
7.) Postázást kértem egy ügytípusban, ( pl. diákigazolvány postázás, igazolás postázása, hallgatói jogviszony igazolás postázása) mikor kapom meg a küldeményt? 
A Quaestura Iroda az elektronikus ügy bejelentése után maximum 5 munkanapon belül tudja vállalni a postára adást vagy az egyéb elektronikus ügyek megválaszolását. Nincs lehetőség az ügy felgyorsítására, így az erre vonatkozó kérelmeket figyelmen kívül hagyjuk.
 
8.) Milyen díja van annak, hogy postán kapom meg az igényelt igazolványt/ dokumentumot?
Szolgáltatási díjainkról ITT tájékozódhat.
 
9.) Mikor és hogyan fizessem be, a részemre kirótt postázással kapcsolatos szolgáltatási díjat?

A postázási díjat, illetve a postázás során felmerült egyéb költséget (pl. az igazolvány elvesztéséért járó díj) átutalással  fizesse be. A tartozás már akkor megjelenik a Neptunban, mikor postára adjuk a küldeményt. A befizetés mikéntjéről itt talál információkat: Befizetés GYIK.

© 2010-2023 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda