Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Panaszbejelentés

Ezen a bejelentőlapon korábbi a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda illetékességébe tartozó ügyének intézésével kapcsolatban panasszal élhet az Iroda vezetője felé.

Jelen esetben a panasz:  olyan egyedi kérelem, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás hatálya alá.

Tartalmi követelmények:

  • Egyértelműen rögzítse a panasz tárgyát.
  • Röviden, tömören le kell írni annak jellegét.
  • A panasz indokainak, lényeges körülményeinek az ismertetése.
  • A konkrét kérés, igény megjelölése.

Más szervezeti egységek működésével kapcsolatos panaszok nem tartoznak a Quaestura illetékességi körébe!

 

  • A be nem érkezett befizetések reklamációját kizárólag az erre létrehozott menüben tudja bejelenteni:

"Elektronikus ügyintézés/Pénzügy/Nem beérkezett befizetés reklamációja"

 

 

A panaszokra 5 munkanapon belül a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda Irodavezetője válaszol.

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

© 2010-2023 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda