Ezen a bejelentőlapon korábbi a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda illetékességébe tartozó ügyének intézésével kapcsolatban panasszal élhet az Iroda vezetője felé.
Jelen esetben a panasz: olyan egyedi kérelem, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás hatálya alá.
Tartalmi követelmények:
- Egyértelműen rögzítse a panasz tárgyát.
- Röviden, tömören le kell írni annak jellegét.
- A panasz indokainak, lényeges körülményeinek az ismertetése.
- A konkrét kérés, igény megjelölése.
Más szervezeti egységek működésével kapcsolatos panaszok nem tartoznak a Quaestura illetékességi körébe!
- A be nem érkezett befizetések reklamációját kizárólag az erre létrehozott menüben tudja bejelenteni:
"Elektronikus ügyintézés/Pénzügy/Nem beérkezett befizetés reklamációja"
A panaszokra 5 munkanapon belül a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda Irodavezetője válaszol.
Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.