FIGYELEM! A 2022/2023/2 (tavaszi) félévről csak a szorgalmi időszak első napjától (2023.február 20.) igényelhető hallgatói jogviszony-igazolás!
Amennyiben sürgősen szüksége van az igazolásra, érdemes személyesen kikérnie azt a Quaesturában, mivel a félév elején az elektronikus ügyek feldolgozása akár 5 munkanapnál hosszabb időt is igénybe vehet!
Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretne hozzájutni hallgatói jogviszony-igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában az ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.
Megjegyzés hiányában az igazolás automatikusan postázásra kerül. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.
Amennyiben személyesen szeretné átvenni az igazolást, úgy itt NEM kell bejelentenie ügyet!
Amennyiben már bejelentette a postázásra vonatkozó igényét ezen a felületen, de mégse kéri postán az igazolást, kérjük, mindenképpen törölje ügyét! Ha az ügy nem kerül törlésre és az igazolást irodánk kipostázza, a szolgáltatási díjat mindenképpen köteles megfizetni!
Ha nincs feltüntetve melyik félévről kér igazolást, úgy az aktuális félévről állítjuk ki azt. Amennyiben ettől eltérő félévről kéri, úgy azt új közlendő hozzáadásával jelezze.
A postázás szolgáltatási díj ellenében kérhető. Egy borítékba maximum 3 igazolást helyezünk. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét a Neptunba belépve bármikor módosíthatja.
Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.