Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Hallgatói jogviszony-igazolás postázása

Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el az ügyintézésre vonatkozó, érvényes útmutatót itt!

 

Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretne hozzájutni hallgatói jogviszony-igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában az ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

Megjegyzés hiányában az igazolás automatikusan postázásra kerül. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

 

Amennyiben személyesen szeretné átvenni az igazolást, úgy itt NEM kell bejelentenie ügyet!

Amennyiben már bejelentette a postázásra vonatkozó igényét ezen a felületen, de mégse kéri postán az igazolást, kérjük, mindenképpen törölje ügyét! Ha az ügy nem kerül törlésre és az igazolást irodánk kipostázza, a szolgáltatási díjat mindenképpen köteles megfizetni!

 

Ha nincs feltüntetve melyik félévről kér igazolást, úgy az aktuális félévről állítjuk ki azt. Amennyiben ettől eltérő félévről kéri, úgy azt új közlendő hozzáadásával jelezze. 

 

A postázás szolgáltatási díj ellenében kérhető.  Egy borítékba maximum 3 igazolást helyezünk. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét a Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

 

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

© 2010-2021 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda