Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Neptun jelszó GyIK

 

1. Hogyan kapom meg az új Neptun-kódomhoz a Neptun jelszavamat?


Új Neptun jelszó elektronikus úton történő generálására (első vagy elfelejtett jelszó esetén) ITT van lehetősége.

 

2. Nem sikerül a jelszó generálása, pedig jók az adatok, amiket megadok. Mit tegyek?

Először is ellenőrizze, hogy

- édesanyjának születési nevénél úgy adta-e meg az adatot, ahogy az Ön személyi igazolványának hátoldalán szerepel (keresztnevek, dr. előtag)

- ha a lakcím irányítószámát kéri a rendszer, ügyeljen arra, hogy kizárólag az irányítószámot adja meg (a teljes cím beírása esetén sikertelen lesz a jelszókészítés)

- személyi igazolvány számának megadásakor ha úgy tudja, hogy a Neptunban még egy régi száma szerepel, azzal próbálja meg a jelszó generálását

- figyeljen arra, hogy sehol ne maradjon szóköz

- édesanyja neve előtt ha van Dr. előtag, és nem működik, próbálja meg úgy, hogy a név után írja (Vezetéknév Keresztnév Dr.)

 

Felhívjuk figyelmét, hogy 24 órán belül 3 sikertelen jelszókészítési kísérlet után a rendszer automatikusan lezár 24 órára, ezért javasoljuk, hogy a második sikertelen kísérlet után vegye fel a kapcsolatot a Quaestura Irodával az elérhetőségek egyikén!

 

3. Lezárt a rendszer 24 órára. Mit tegyek?

Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a Quaestura Irodával az elérhetőségek egyikén!

 

4. Nem tudok elektronikusan jelszót generálni, mert nincs minden adatom rögzítve a Neptunban. Milyen lehetőségeim vannak?

Ebben az esetben az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Személyes átvétel a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodában (elérhetőségek és nyitva tartás) - ingyenes.
  • Írásbeli meghatalmazott útján történő ügyintézés keretében történő átvétel a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodában (letölthető meghatalmazás) - ingyenes.
  • A rendszerben tárolt lakcímre való postázás menete:

Figyelem! A postázásnak meghatározott szolgáltatási díja van és ajánlott küldeményként adjuk fel. Nincs lehetőség az ügyintézési idő felgyorsításásra. Ezt a lehetőséget csak az ELTE hallgatóinak tudjuk biztosítani. Az oktatók és dolgozók csak tanszékre kérhetnek postázást!

A rendszerben tárolt e-mail címről kell levelet írniuk, melynek tárgya: "Neptun azonosító igénylése <a saját Neptun kód>", címzettje pedig quaestura@elte.hu. A jelszót a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda készíti el és postázza a Neptunban nyilvántartott levelezési címre, és az igénylést követő 5-8 munkanap alatt érkezik meg az igénylőhöz. Az átvételi elismervényt az átvételt követő 8 napon belül postán vissza kell küldeni az Irodába. 

  • Belső postával tanszékre való kiküldés: CSAK az ELTE regisztrált oktatói és dolgozói számára lehetséges - szombathelyi munkatársaknak is (a hallgatók számára ez a lehetőség nem biztosított) !

A rendszerben tárolt e-mail címről kell levelet írniuk, melynek tárgya: "Neptun azonosító igénylése <a saját Neptun kód>", címzettje pedig quaestura@elte.hu. A levélben tüntesse fel, hogy Ön oktató vagy dolgozó-e és adja meg a címzéshez szükséges KAR és TANSZÉK megnevezését ! A jelszót a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda készíti el és az igénylést követő 5-8 munkanap alatt érkezik meg az igénylőhöz. Az átvételi elismervényt az átvételt követő 8 napon belül postán vissza kell küldeni az Irodába.

  • Szombathelyen tanuló hallgatóink/munkatársaink ha valamilyen oknál fogva nem tudnak a Q-tér új jelszó szolgáltatással jelszót generálni, úgy felkereshetik a szombathelyi SEK Tanulmányi Hivatalt is. E-mail cím: tanulmanyi@sek.elte.hu; telefonszám: +36-94/504-330.

 

Egyéb módokon ( e-mail, fax , telefon, fényposta stb.) adatvédelmi okokból nem áll módunkban jelszót kiadni. Postázást csak belföldi címre tudunk vállalni.

Fontos tudnivaló : A Neptunba itt léphet be : https://neptun.elte.hu/. Az "Azonosító" egy, az Ön egyedi, megváltoztathatatlan Neptun kódja ( nem egyenlő az EHA kódjával!), a jelszava pedig az Ön által vagy általunk genererált karaktersorozat, amelyet a Neptunba belépve meg tud változtatni. Amennyiben kért postázást, de időközben be is jön személyesen a jelszaváért az Irodánkba, akkor feltétlenül jelezze, hogy nincs szükség a postai kiküldésre!

© 2010-2023 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda