1. Hogyan kapom meg az új Neptun-kódomhoz a Neptun jelszavamat?
Amennyiben új Neptun jelszóra van szükségük, a Qtér oldalon az Új jelszó szolgáltatást használva tudják azt generálni.
2. Nem sikerül a jelszó generálása, pedig jók az adatok, amiket megadok. Mit tegyek?
Először is ellenőrizze hogy
- édesanyának születési nevénél úgy adta-e meg az adatot, ahogy az Ön személyi igazolványának hátoldalán szerepel (keresztnevek, dr. előtag)
- ha a lakcím irányítószámát kéri a rendszer, ügyeljen arra, hogy kizárólag az irányítószámát adja meg (nem szükséges a teljes cím beírása)
- személyi igazolvány számának megadásakor ha úgy tudja, hogy a Neptunban még egy régi száma szerepel, azzal próbálja meg a jelszó generálását
- figyeljen arra, hogy sehol se maradjon szóköz
- édesanyja neve előtt ha van Dr. előtag, és nem működik, próbálja meg úgy, hogy a név után írja (Vezetéknév Keresztnév Dr.)
Ha továbbra sem sikerül a generálás, kérjük írjon a quaestura@elte.hu címre.
3. Lezárt a rendszer 24 órára. Mit tegyek?
Miután meggyőződött arról, hogy a 2.es pontban leírtak alapján járt el, kérjük írjon a quaestura@elte.hu címre, hogy kiderüljön, mi lehetett a probléma.
Ha másnap újra próbálkozna a generálással, az esetlegesen felmerülő az első sikertelen próbálkozás után írjon a quaestura@elte.hu címre, hogy ne zárja le a rendszer, és mihamarabb elháruljon a probléma.
4. Nem tudok elektronikusan jelszót generálni, mert nincs minden adatom rögzítve a Neptunban. Milyen lehetőségeim vannak?
Ebben az esetben az alábbi lehetőségek közül választhat:
- Személyes átvétel a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodában (elérhetőségek és nyitva tartás) - ingyenes.
- Írásbeli meghatalmazott útján történő ügyintézés keretében történő átvétel a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodában (letölthető meghatalmazás) - ingyenes.
- A rendszerben tárolt lakcímre való postázás menete:
Figyelem! A postázásnak meghatározott szolgáltatási díja van és ajánlott küldeményként adjuk fel. Nincs lehetőség az ügyintézési idő felgyorsításásra. Ezt a lehetőséget csak az ELTE hallgatóinak tudjuk biztosítani. Az oktatók és dolgozók csak tanszékre kérhetnek postázást!
A rendszerben tárolt e-mail címről kell levelet írniuk, melynek tárgya: "Neptun azonosító igénylése <a saját Neptun kód>", címzettje pedig quaestura@elte.hu. A jelszót a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda készíti el és postázza a Neptunban nyilvántartott levelezési címre, és az igénylést követő 5-8 munkanap alatt érkezik meg az igénylőhöz. Az átvételi elismervényt az átvételt követő 8 napon belül postán vissza kell küldeni az Irodába.
- Belső postával tanszékre való kiküldés: CSAK az ELTE regisztrált oktatói és dolgozói számára lehetséges - szombathelyi munkatársaknak is (a hallgatók számára ez a lehetőség nem biztosított) !
A rendszerben tárolt e-mail címről kell levelet írniuk, melynek tárgya: "Neptun azonosító igénylése <a saját Neptun kód>", címzettje pedig quaestura@elte.hu. A levélben tüntesse fel, hogy Ön oktató vagy dolgozó-e és adja meg a címzéshez szükséges KAR és TANSZÉK megnevezését ! A jelszót a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda készíti el és az igénylést követő 5-8 munkanap alatt érkezik meg az igénylőhöz. Az átvételi elismervényt az átvételt követő 8 napon belül postán vissza kell küldeni az Irodába.
- Szombathelyen tanuló hallgatóink/munkatársaink ha valamilyen oknál fogva nem tudnak a Q-tér új jelszó szolgáltatással jelszót generálni, úgy felkereshetik a szombathelyi SEK Tanulmányi Hivatalt is. E-mail cím: tanulmanyi@sek.elte.hu; telefonszám: +36-94/504-330.
Egyéb módokon ( e-mail, fax , telefon, fényposta stb.) adatvédelmi okokból nem áll módunkban jelszót kiadni. Postázást csak belföldi címre tudunk vállalni.
Fontos tudnivaló : A Neptunba itt léphet be : https://neptun.elte.hu/. Az "Azonosító" egy, az Ön egyedi, megváltoztathatatlan Neptun kódja ( nem egyenlő az EHA kódjával!), a jelszava pedig az Ön által vagy általunk genererált karaktersorozat, amelyet a Neptunba belépve meg tud változtatni. Amennyiben kért postázást, de időközben be is jön személyesen a jelszaváért az Irodánkba, akkor feltétlenül jelezze, hogy nincs szükség a postai kiküldésre!