Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Quaestura hírek


FONTOS TÁJÉKOZTATÁS ELSŐÉVES HALLGATÓKNAK

Tájékoztatjuk a frissen felvételt nyert hallgatókat, hogy a Neptun-kódot tartalmazó felvételi értesítők a következő egy hét során kerülnek kiküldésre.

 

A kollégiumi elhelyezésre pályázó hallgatókat arra kérjük, hogy a jelentkezéshez szükséges igazolásokat haladéktalanul kezdjék el beszerezni.

A Neptun tanulmányi rendszer elérésével kapcsolatosan hamarosan megküldött információk után elkezdhetik a dokumentumok feltöltését.

A beszerzendő igazolásokról a http://kollegium.elte.hu/ és http://kolhok.elte.hu/ találnak részletes tájékoztatást. Amennyiben a dokumentumokkal kapcsolatban kérdésük merülne fel, kérjük, lépjenek kapcsolatba a Kollégiumi Hallgatói Önkormányzattal az info@kolhok.elte.hu email-címen!

 

Türelmüket és megértésüket megköszönve üdvözlettel:

Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda

Radácsi Judit, 2021-07-26 9:34

A KÖZPONTI QUAESTURA ÜGYFÉLSZOLGÁLAT 2021. JÚNIUS 14-TŐL NYITVA TART Részletek...

Tájékoztatjuk a hallgatókat, hogy a központi Quaestura Iroda (1053 Budapest, Egyetem tér 5.) 2021.június 14-től a nyári rövidített nyitvatartás szerint újra kinyit. A személyes ügyfélfogadás során az alábbiak betartására kérjük a hallgatókat:

 

  1. Az elektronikus és postai ügyintézés lehetősége továbbra is megmarad, ezért kérjük a hallgatókat, hogy csak abban az esetben keressék fel személyesen az ügyfélszolgálatot, amennyiben elektronikusan nem megoldható az ügyintézés (pl. legyártott diákigazolvány és TAJ-kártya átvétele, árvaellátás folyósításához szükséges igazolás kitöltetése, külföldi hallgatók biztosítotti nyilatkozatainak leadása)! 

    Felhívjuk a hallgatók figyelmét, hogy a jelenleg érvényben lévő szabályozás értelmében a 2019/2020-as tanév I. vagy II. félévére, illetve a 2020/2021-es tanév I. félévére szóló érvényesítő matricával ellátott diákigazolványokkal az utazási kedvezmények a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig vehetők igénybe. Mivel a veszélyhelyzet 2021 őszéig meghosszabbításra került, a korábbiakban felsorolt matricák továbbra is használhatóak az utazási kedvezmények igénybevételére.
     
  2. A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges, az időpontfoglalás nélkül érkező hallgatókat nem áll módunkban kiszolgálni. Időpontfoglalásra a Q-téren van lehetőség: https://qter.elte.hu/Idopontfoglalas.aspx
    Az ügyfélszolgálaton időpontfoglalás esetén is szükséges sorszámot húzni (a sorszámhúzón az ,,Időpontra érkeztem” lehetőséget kell kiválasztani, majd beírni a Q-téren kapott kódot).
    Sorszámhúzásra az előzetesen lefoglalt időpont előtt 5 perccel és utána 10 percig van lehetőség, ezért kérjük a hallgatókat, hogy ebben az időintervallumban érkezzenek ügyet intézni

 

A Quaestura 2021.június 14-től érvényes ügyintézési információihoz kattintson a Részletekre!

Radácsi Judit, 2021-06-08 13:00 Részletek...

IDEIGLENES IGAZOLÁSOK ÉRVÉNYESSÉGÉNEK MEGHOSSZABBÍTÁSA A VESZÉLYHELYZET FENNÁLLÁSA ALATT

Felhívjuk a hallgatók figyelmét, hogy az Oktatási Hivatal tájékoztatása szerint a 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek maradnak, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül, tehát ezen igazolások cseréjére a megadott időszakban nincs szükség.

Radácsi Judit, 2021-02-22 15:45

DIÁKIGAZOLVÁNY ÉRVÉNYESÍTÉS A 2020/2021/2 (TAVASZI) FÉLÉVRE

Tisztelt Hallgató!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy az 500/2020. (XI.13.) Korm.rendelet 1.§ (1) bekezdésével összhangban a 2019/2020-as tanév I. vagy II. félévére, illetve a 2020/2021-es tanév I. félévére szóló érvényesítő matricával ellátott diákigazolványokkal az utazási kedvezmények a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig vehetők igénybe.

A rendelkezés azokra a hallgatókra is vonatkozik, akiknek hallgatói jogviszonya a 2019/2020-as tanév folyamán vagy a 2020/2021/1 félévben megszűnt.

Amennyiben tehát rendelkezik az előző három félév bármelyikében kiadott érvényesítő matricával, diákigazolványát továbbra is probléma nélkül használhatja az utazási kedvezmények igénybevételéhez. Amint a járványhelyzet alakulása és az egyetem intézkedései lehetővé teszik, ügyfélszolgálataink újra kinyitnak, és lehetőség nyílik a diákigazolványok személyesen történő érvényesítésére.

Amennyiben az ügyfélszolgálatok zárvatartása alatt mindenképpen szeretné érvényesíttetni diákigazolványát, erre a jelenlegi helyzetben csak postai úton van lehetőség.

 

A postai úton történő érvényesítéshez igazolványát be kell küldenie irodánk postafiók-címére (1364 Budapest Pf. 109.), kollégáink pedig az érvényesítést követően visszapostázzák az érvényesített diákigazolványt az Ön által megadott magyarországi címre. A postai szolgáltatás szolgáltatási díj (1.200 Ft) ellenében vehető igénybe, mely a visszapostázást követően kerül kiírásra a Neptunban; az összeget átutalással vagy bankkártyával tudja befizetni (részletek a befizetésről: qter.elte.hu / GyIK / Pénzügy).

Amennyiben a beküldött diákigazolvány visszaérkezéséig igénybe szeretné venni a diákigazolvány nyújtotta kedvezményeket, a köztes időszakra ideiglenes igazolást igényelhet ezen a felületen az oldal tetején ismertetett módon. Kérjük, hogy a bejelentés előtt megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy diákigazolványát elpostázta irodánk részére!

 

Üdvözlettel:

Quaestura HÜI

Radácsi Judit, 2020-11-21 16:40

ELTE-OTP Junior Bankszámla

Miért jó, ha az ELTE-n OTP Junior bankkártyával rendelkezel? Az OTP Junior számlához a kapcsolódó lehetőségeken felül extra kedvezményeket biztosítanak számodra. A részletekről érdeklődj a bankfiókokban és regisztrálj a Neptun rendszerben! 

A további részletekről itt tudsz még tájékozódni.

Bagosiné Szűcs Annamária, 2018-09-03 11:40

Diákigazolványok beszolgáltatása a hallgatói jogviszony megszűnése után (abszolválás, elbocsátás)

Tisztelt Hallgatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 362/2011. (XII.30.) Kormányrendelet 38. § (1) bekezdése a) pontjának értelmében a hallgatói jogviszony megszűnését követően a hallgató köteles beszolgáltatni diákigazolványát az Egyetem részére. Amennyiben az Ön hallgatói jogviszonya megszűnt, ezúton kérjük, hogy diákigazolványát legyen szíves az aktuális féléves matrica lejártát követően (március 31./október 31) leadni a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodában!

Köszönjük közreműködésüket!

Bagosiné Szűcs Annamária, 2018-02-05 14:56

© 2010-2021 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda