Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el a GYIK jövedelemigazolásra vonatkozó részét!
Amennyiben Önnek hivatalos célból szüksége van az egyetem által papír alapon kiadott, 2011 évtől szóló jövedelemigazolásra, és azt személyesen kívánja átvenni, Önnek nem kell ügyet indítania itt, csak fáradjon be ügyfélszolgálatunkra és kérje az igazolást.
Itt kérheti azonban az igazolás postázását. A levelet az alább megjelenített, az Neptunban szereplő postázási címére küldjük.
A postázás szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét a Neptunba belépve bármikor módosíthatja.
Ha bármely adat (összeg, személyes adatok) Ön szerint nem megfelelően szerepel a korábban, az Neptunban kiküldött személyes üzenetben, akkor ezt a problémát is itt jelentheti be.
A postázási cím elfogadása (Ment) után közölheti mondandóját a témával kapcsolatban az "Új közlendő hozzáfűzése" szövegre kattintva.
Kérjük a közlendőben feltétlenül jelezze, hogy melyik adóévről szóló igazolást kéri postázni!
Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.