Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés
QUAESTURA ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK BEZÁRÁSA 2020.NOVEMBER 12-TŐL

Diákigazolvány érvényesítése a 2020/2021/1 félévre

 

Az Oktatási Hivatal tájékoztatása szerint az 500/2020. (XI.13.) Korm.rendelet 1.§ (1) bekezdésével összhangban a 2019/2020-as tanév I. vagy II. félévére, illetve a 2020/2021-es tanév I. félévére szóló érvényesítő matricával ellátott diákigazolványokkal az utazási kedvezmények a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig vehetők igénybe. Amennyiben tehát még nem érvényesíttette diákigazolványát a 2020/2021/1 félévre, de rendelkezik a 2019/2020-as tanév valamelyik félévére érvényesített diákigazolvánnyal, a fent említett dátumig jogosult az utazási kedvezmények igénybevételére. A rendelkezés azokra a hallgatókra is vonatkozik, akiknek hallgatói jogviszonya a 2019/2020-as tanév folyamán megszűnt, illetve akik még régi típusú (kék színű) diákigazolvánnyal rendelkeznek.

 

Amennyiben mindenképpen szeretné érvényesíttetni diákigazolványát a 2020/2021/1 félévre, erre az ügyfélszolgálat zárvatartása idején csak postai úton van lehetősége. A postai úton történő érvényesítéshez igazolványát be kell küldenie irodánk postafiók-címére (1364 Budapest Pf. 109.), kollégáink pedig az érvényesítést követően visszapostázzák az érvényesített diákigazolványt az Ön által megadott magyarországi címre. A postai szolgáltatás szolgáltatási díj (1.200 Ft) ellenében vehető igénybe, mely a visszapostázást követően kerül kiírásra a Neptunban; az összeget átutalással vagy bankkártyával tudja befizetni (részletek a befizetésről: qter.elte.hu / GyIK / Pénzügy).

 

Új diákigazolvány átvétele

 

Amennyiben újonnan legyártott diákigazolványát még nem sikerült átvennie, javasoljuk, hogy az átvétellel várja meg, amíg ügyfélszolgálataink újra kinyitnak. A köztes időszakra a következő pontban ismertetett módon igényelhet ideiglenes igazolást. Amennyiben mindenképpen szeretne hozzájutni érvényesített diákigazolványához,  a qter.elte.hu oldal Elektronikus ügyintézés / Diákigazolvány / Állandó diákigazolvány postázás ügytípusában bejelentett üggyel kérheti az érvényesítő matricával ellátott diákigazolvány magyarországi címre történő kipostázását. A postai szolgáltatás szolgáltatási díj (1.200 Ft) ellenében vehető igénybe, mely a visszapostázást követően kerül kiírásra a Neptunban; az összeget átutalással vagy bankkártyával tudja befizetni (részletek a befizetésről: qter.elte.hu / GyIK / Pénzügy).

 

Igazolások kiadása

Az igazolások elektronikusan vagy postai úton igényelhetők. Igényét minden esetben a qter.elte.hu oldal Elektronikus ügyintézés menüpontjában, a megfelelő ügytípusban jelentheti be. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában a Q-téren indított ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

Megjegyzés hiányában az igazolás automatikusan postázásra kerül a megadott címre. A postázás szolgáltatási díj (1.000 Ft/max.3 db igazolás) ellenében vehető igénybe.

 

Árvaellátás folyósításához kitöltendő igazolás

Amennyiben a kitöltendő igazolást emailben vagy postán megküldi irodánk részére, kollégáink a kitöltést követően visszapostázzák a dokumentumot a megadott postacímre. A postázás szolgáltatási díj (1.000 Ft) ellenében vehető igénybe.

 

Diákhitel szerződések leadása

A szolgáltatás szünetel, javasoljuk a szerződés Ügyfélkapun keresztül elektronikus aláírással vagy a még üzemelő leadóhelyek egyikén személyesen történő leadását.

 

Egészségbiztosítási szerződések kötése

UNIQA egészségbiztosítás (Stipendium Hungaricum ösztöndíjban, valamint Ösztöndíjprogram Keresztény Fiataloknak ösztöndíjban részesülő hallgatók számára)

A szerződés csak postai úton küldhető be irodánk postafiók-címére (ELTE Quaestura Iroda 1364 Budapest, Pf.109) november végéig. Az UNIQA Biztosító nov. 30-ig fogadja be a szerződéseket, ezért kérjük, a kitöltött szerződést legkésőbb nov.27-ig küldjék be a megadott címre!

Generali egészségbiztosítás (harmadik országbeli, önköltséges hallgatók részére)

Amennyiben szerződést szeretne kötni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot irodánkkal a quaestura@elte.hu email címen!

 

Személyi okmány- és lakcímadatok rögzítése, Neptun-jelszó igénylése

Elektronikusan lehetséges az itt leírtak szerint:

https://qter.elte.hu/Statikus.aspx/GyIK-Adategyeztetes

https://qter.elte.hu/UjJelszo.aspx

 

TAJ-kártya igénylések leadása

Elektronikusan, a Q-téren: https://qter.elte.hu/Ugy.aspx/TAJIgenyles

 

TAJ-kártya átvétele

Jelenleg szünetel, amennyiben orvoshoz kell fordulnia, használja a Neptunban rögzített TAJ-számát!

 

Amennyiben további kérdései merülnének fel, kérjük, lépjen mielőbb kapcsolatba kollégáinkkal a 06 1 381 2353 telefonszámon vagy a quaestura@elte.hu email címre írva!

Radácsi Judit, 2020-11-11 11:002021-01-31 23:59
Vissza
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda