Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Hallgatói jogviszony-igazolás postázása

A 2023/2024/2 (tavaszi) félévről csak 2024.február 12-től kérhető igazolás.

 

Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretne hozzájutni hallgatói jogviszony-igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában az ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

 

Megjegyzés hiányában az igazolás automatikusan postázásra kerül. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

 

Amennyiben személyesen szeretné átvenni az igazolást, úgy itt NEM kell bejelentenie ügyet!

Amennyiben már bejelentette a postázásra vonatkozó igényét ezen a felületen, de mégse kéri postán az igazolást, kérjük, mindenképpen törölje ügyét még a feldolgozás előtt! Ha az ügy nem kerül törlésre és az igazolást irodánk kipostázza, a szolgáltatási díjat mindenképpen köteles megfizetni! Amennyiben a feldolgozást követően törli ügyét, a szolgáltatási díjat nem áll módunkban törölni! 

 

Ha nincs feltüntetve melyik félévről kér igazolást, úgy az aktuális félévről állítjuk ki azt. Amennyiben ettől eltérő félévről kéri, úgy azt új közlendő hozzáadásával jelezze. 

 

A postázás szolgáltatási díj ellenében kérhető.  Egy borítékba maximum 3 igazolást helyezünk. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét a Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

 

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

© 2010-2023 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda