Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Pénzügy, Befizetés, Kollégiumi díjjal kapcsolatos kérdés

Mielőtt hozzáfogna levele megírásához, feltétlenül olvassa el a GYIK pénzügyekre vonatkozó részét!
Amennyiben olyan kollégiumi befizetéssel kapcsolatos kérdése vagy bejelentése lenne, amely kérdésre a választ a GYIK pénzügyi leírásában nem találta meg, vagy a bejelentése Ön szerint egyik pénzügyi ügyintézési kategóriába sem tartozik, akkor az imént felsorolt esetekben ezen az üzenő felületen írhat nekünk levelet.

 

Ha Ön elutalta a kollégiumi díját, de nem érkezett be az összeg 1-2 munkanapon belül, kérjük, azt a nem beérkezett befizetések reklamációja menüpontban jelentse be: "Elektronikus ügyintézés/Pénzügy/Nem beérkezett befizetés reklamációja"

 

Kérjük, hogy levele megírása előtt feltétlen győződjön meg arról, hogy a fent leírtak szerint valóban élnie kell-e a levélírás lehetőségével!

 

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda