Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Igazolás postázás

Felhívjuk figyelmüket, hogy a bejelentett ügyek nagy száma miatt azok feldolgozása 5 munkanapnál hosszabb időt vehet igénybe. Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretne hozzájutni ideiglenes igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában az ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

Amennyiben személyesen szeretné átvenni az igazolást, úgy itt nem kell bejelentenie ügyet!

Amennyiben már bejelentette a postázásra vonatkozó igényét ezen a felületen, de mégis személyesen veszi át az igazolást, kérjük, mindenképpen törölje ügyét! Ha az ügy nem kerül törlésre és az igazolást irodánk kipostázza, a szolgáltatási díjat mindenképpen köteles megfizetni!

 

Az igazolás kiállításának előfeltétele az állandó diákigazolvány-igénylés megkezdése.

Amennyiben nem rendelkezik oktatási azonosítóval (Neptun / saját adatok / személyes adatok / oktatási azonosító), úgy nem igényelhet ideiglenes igazolást sem.
Az igazolásra a diákigazolvány igénylésekor megadott lakcím kerül.


Az igazolásnak nincsen kiállítási díja, a postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, a postázási címnél mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét az Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda