Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Igazolás postázás

FIGYELEM! A leendő elsőéves hallgatók (akik 2023. szeptemberben kezdik meg tanulmányaikat) csak 2023.szeptember 11-től igényelhetnek ideiglenes igazolást, amennyiben már elindították diákigazolvány-igénylésüket a Neptunban!

 

Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el az ügyintézésre vonatkozó, érvényes útmutatót itt!

 

FONTOS! A nem eredeti aláírást és pecsétet tartalmazó diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolást 2022.június 30-át követően nem kötelesek elfogadni a közlekedési szolgáltatók, ezért azt a továbbiakban elektronikusan nem áll módunkban kiadni.

 

Amennyiben postai úton szeretne hozzájutni ideiglenes igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét.

 

Az igazolás kiállításának előfeltétele az állandó diákigazolvány-igénylés megkezdése.

Amennyiben nem rendelkezik oktatási azonosítóval (Neptun / saját adatok / személyes adatok / oktatási azonosító), úgy nem igényelhet ideiglenes igazolást sem.
Az igazolásra a diákigazolvány igénylésekor megadott lakcím kerül.


Az igazolásnak nincsen kiállítási díja, a postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, a postázási címnél mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét az Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

© 2010-2023 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda