Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Igazolás postázás

Tájékoztatjuk a hallgatókat, hogy a bejelentett ügyek nagy száma miatt azok feldolgozása több munkanapot vehet igénybe. Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

FONTOS VÁLTOZÁS! A 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek maradnak, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül, tehát ezen igazolások cseréjére a megadott időszakban nincs szükség.

 

Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretne hozzájutni ideiglenes igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában az ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

 

Az igazolás kiállításának előfeltétele az állandó diákigazolvány-igénylés megkezdése.

Amennyiben nem rendelkezik oktatási azonosítóval (Neptun / saját adatok / személyes adatok / oktatási azonosító), úgy nem igényelhet ideiglenes igazolást sem.
Az igazolásra a diákigazolvány igénylésekor megadott lakcím kerül.


Az igazolásnak nincsen kiállítási díja, a postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, a postázási címnél mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét az Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda