Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Igazolás igénylés

Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el a GYIK ide vonatkozó részét!


2012. január 1-jétől az ideiglenes igazolványokat felváltja az ún. igazolás, amelynek formája rendeletben rögzített.

Ezen a felületen lehet igényelni az ideiglenes igazolványt felváltó ideiglenes igazolás postázását.

 

 

Amennyiben személyesen szeretné átvenni az igazolást, úgy itt nem kell bejelentenie ügyet!

 

Amennyiben már bejelentette a postázásra vonatkozó igényét ezen a felületen, de mégis személyesen veszi át az igazolást, kérjük, mindenképpen törölje ügyét! Ha az ügy nem kerül törlésre és az igazolást irodánk kipostázza, a szolgáltatási díjat mindenképpen köteles megfizetni!

 

Az igazolás kiállításának előfeltétele az állandó diákigazolvány-igénylés megkezdése.

Amennyiben nem rendelkezik oktatási azonosítóval (Neptun / saját adatok / személyes adatok / oktatási azonosító), úgy nem igényelhet ideiglenes igazolást sem.

 

Figyelem!

A 2017/2018/1 félévről csak 2017.09.11-től áll módunkban ideiglenes igazolást kiállítani! Amennyiben a 2016/17/2 félévben nem rendelkezett aktív hallgatói jogviszonnyal, kérjük, hogy csak 2017.09.11. után jelentse be itt ügyét!


Az igazolásnak nincsen kiállítási díja, a postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, a postázási címnél mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét az Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda