FIGYELEM! A leendő elsőéves hallgatók (akik 2023. szeptemberben kezdik meg tanulmányaikat) csak 2023.szeptember 11-től igényelhetnek ideiglenes igazolást, amennyiben már elindították diákigazolvány-igénylésüket a Neptunban!
Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el az ügyintézésre vonatkozó, érvényes útmutatót itt!
FONTOS! A nem eredeti aláírást és pecsétet tartalmazó diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolást 2022.június 30-át követően nem kötelesek elfogadni a közlekedési szolgáltatók, ezért azt a továbbiakban elektronikusan nem áll módunkban kiadni.
Amennyiben postai úton szeretne hozzájutni ideiglenes igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét.
Az igazolás kiállításának előfeltétele az állandó diákigazolvány-igénylés megkezdése.
Amennyiben nem rendelkezik oktatási azonosítóval (Neptun / saját adatok / személyes adatok / oktatási azonosító), úgy nem igényelhet ideiglenes igazolást sem.
Az igazolásra a diákigazolvány igénylésekor megadott lakcím kerül.
Az igazolásnak nincsen kiállítási díja, a postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, a postázási címnél mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét az Neptunba belépve bármikor módosíthatja.
Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.