Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Igazolás postázás

Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el az ügyintézésre vonatkozó, érvényes útmutatót itt!

 

FELHÍVJUK A HALLGATÓK FIGYELMÉT, HOGY A NAGY SZÁMÚ BEJELENTETT ÜGY FELDOLGOZÁSA TÖBB, MINT 5 MUNKANAPOT VESZ IGÉNYBE. 

AMENNYIBEN VAN RÁ LEHETŐSÉGE, KÉRJÜK, HOGY INKÁBB SZEMÉLYESEN KÉRJE KI AZ IGAZOLÁST VALAMELYIK ÜGYFÉLSZOLGÁLATON!

 

FONTOS! A nem eredeti aláírást és pecsétet tartalmazó diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolást 2022.június 30-át követően nem kötelesek elfogadni a közlekedési szolgáltatók, ezért azt a továbbiakban elektronikusan nem áll módunkban kiadni.

 

Amennyiben postai úton szeretne hozzájutni ideiglenes igazolásához, akkor ebben az ügytípusban kell jeleznie igényét.

 

Az igazolás kiállításának előfeltétele az állandó diákigazolvány-igénylés megkezdése.

Amennyiben nem rendelkezik oktatási azonosítóval (Neptun / saját adatok / személyes adatok / oktatási azonosító), úgy nem igényelhet ideiglenes igazolást sem.
Az igazolásra a diákigazolvány igénylésekor megadott lakcím kerül.


Az igazolásnak nincsen kiállítási díja, a postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, a postázási címnél mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét az Neptunba belépve bármikor módosíthatja.

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

© 2010-2022 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda