Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Diákigazolvány postázás

Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el az ügyintézésre vonatkozó, 2020.aug.31-től érvényes útmutatót itt!

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a bejelentett ügyek nagy száma miatt azok feldolgozása 5 munkanapnál hosszabb időt vehet igénybe. Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

 

Amennyiben legyártott diákigazolványa megérkezett a központi Quaestura Irodába (erről az iroda Neptun-üzenetben tájékoztatja), de az igazolványt nem személyesen szeretné átvenni, ebben a menüpontban kérheti az érvényesítő matricával ellátott diákigazolvány állandó lakcímre/tartózkodási címre/értesítési címre történő postázását.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben Önnél a Neptun szerint másik, érvényes matricával ellátott diákigazolvány található, úgy 3500 forintos kivetést is rögzítünk, az érvényesítő matrica vissza nem szolgáltatásának okán, a 362/2011-es kormányrendelet szerint. Amennyiben rendőrségi jegyzőkönyve van a lopásról, úgy azt a diákigazolvány elvesztéséről bejelentett ügynél szíveskedjen feltölteni. Ez esetben nem kell a 3500 forintot befizetnie.

Az igazolvány postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét a neptunba belépve bármikor módosíthatja.

 

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda