Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés

Elektronikus ügyintézés, Diákigazolvány, Diákigazolvány postázás

Mielőtt hozzáfogna az ügy bejelentéséhez, feltétlenül olvassa el a GYIK ide vonatkozó részét!

 

Amennyiben Ön 2012. január 1. előtt vagy 2017.02.15 után igényelt diákigazolványt, és az igazolványa irodánkban található, ezen a felületen kérheti annak kipostázását. Ekkor érvényesítő matricával ellátva postázzuk a levelezési címére. A Neptunba belépve a saját adatok/személyes adatok menücsoport, Állandó/Ideiglenes diákigazolvány fül alatt ellenőrizheti, hogy igazolványa Irodánkban van-e.

Amennyiben Ön 2012. január 1. és 2017. február 14. között, az átmeneti igénylési rend szerint igényelt, az elkészült diákigazolványa nem az oktatási intézménybe érkezett, hanem automatikusan a lakcímére postázták!  Figyelem, érvényesítő matricával ekkor nem látták el!

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben Önnél a neptun szerint másik, érvényesítő matricával ellátott diákigazolvány található, úgy 3500 forintos kivetést is rögzítünk, az érvényesítő matrica vissza nem szolgáltatásának okán, a 362/2011-es kormányrendelet szerint. Amennyiben rendőrségi jegyzőkönyve van a lopásról, úgy azt a diákigazolvány elvesztéséről bejelentett ügynél szíveskedjen feltölteni. Ez esetben nem kell a 3500 forintot befizetnie.

Az igazolvány postázása szolgáltatási díj ellenében kérhető. Külföldi címre nem áll módunkban postázni, tehát kérjük, mindenképp magyarországi címet adjon meg. Felhívjuk figyelmét, hogy levelezési címét a neptunba belépve bármikor módosíthatja.

 

Az elektronikus ügyintézés csak bejelentkezett felhasználók számára érhető el.

Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda