Magyar zászlómagyar    British flagenglish
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés
2021. SZEPTEMBER 6-TÓL SZORGALMI IDŐSZAKI NYITVATARTÁS A QUAESTURÁBAN

Diákigazolvány érvényesítése

 

A 2021/2022/1 (őszi) félévre a diákigazolványok 2021.szeptember 6-tól érvényesíttethetők személyesen, meghatalmazott útján (írásos meghatalmazás szükséges!) vagy postai úton (https://qter.elte.hu/Statikus.aspx/GyIK-Diakigazolvany#1.2). A postai szolgáltatás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

A jelenleg érvényben lévő szabályozás értelmében a 2019/2020-as tanév I. vagy II. félévére, illetve a 2020/2021-es tanév I. félévére szóló érvényesítő matricával ellátott diákigazolványokkal az utazási kedvezmények a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig vehetők igénybe. Mivel a veszélyhelyzet 2021 őszéig meghosszabbításra került, a korábbiakban felsorolt matricák továbbra is használhatóak az utazási kedvezmények igénybevételére.

 

Igazolások kiadása

Az igazolások (hallgatói jogviszony-igazolás, diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolás, pénzügyi igazolás) igényelhetőek személyesen, meghatalmazott útján (írásos meghatalmazás szükséges!), elektronikusan vagy postai úton.

 

Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretné megkapni az igazolást, igényét a qter.elte.hu „Elektronikus ügyintézés” menüpontjában, a megfelelő ügytípusban jelentheti be. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában a Q-téren indított ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

Megjegyzés hiányában az igazolás automatikusan postázásra kerül. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

Felhívjuk a hallgatók figyelmét, hogy a qter.elte.hu-n bejelentett ügyek feldolgozása a félév elején akár 5 munkanapnál is hosszabb időt vehet igénybe!

 

Árvaellátás folyósításához kitöltendő igazolás

Információink szerint a Magyar Államkincstár csak az eredeti dokumentumot fogadja el, ezért az igazolás személyesen vagy postai úton töltethető ki. Amennyiben az igazolást postán küldi be irodánk postafiók-címére, kollégáink a kitöltést követően visszapostázzák a dokumentumot a megadott postacímre. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

 

Diákhitel szerződések leadása

Minden diákhitel-típus esetében lehetőség nyílik a dokumentumok személyes leadására a Quaestura ügyfélszolgálatain, illetve az itt feltüntetett leadóhelyek bármelyikén. Felhívjuk figyelmüket, hogy a Diákhitel1 és Diákhitel2 szerződéseket az Ügyfélkapu-hozzáféréssel rendelkező hallgatók elektronikus aláírással is leadhatják. Ebben az esetben nincs szükség személyes megjelenésre.

További részleteket a hiteligénylésről a diakhitel.hu weboldalon olvashatnak.

 

Egészségbiztosítási szerződések leadása

UNION egészségbiztosítás (Stipendium Hungaricum ösztöndíjban részesülő hallgatók számára)

Személyesen a Quaestura ügyfélszolgálatain adható le 2021.október 31-ig.

 

Generali egészségbiztosítás (harmadik országbeli, önköltséges hallgatók számára)

Személyesen a Quaestura központi ügyfélszolgálatán (1053 Budapest, Egyetem tér 5.) köthető.

 

Személyi okmány- és lakcímadatok rögzítése, Neptun-jelszó igénylése

Bár az ügyfélszolgálat nyitásával lehetőség nyílik a személyes ügyintézésre, továbbra is javasoljuk az elektronikus úton történő adategyeztetést és jelszógenerálást az itt leírtak szerint: https://qter.elte.hu/Statikus.aspx/GyIK-Adategyeztetes

https://qter.elte.hu/UjJelszo.aspx)

 

TAJ-kártya igénylések leadása

Kérjük, hogy a jelenlegi helyzetre való tekintettel az igényléseket elektronikusan, a Q-téren keresztül legyenek szívesek leadni (https://qter.elte.hu/Ugy.aspx/TAJIgenyles)!

 

TAJ-kártya átvétele

Személyesen a Quaestura központi ügyfélszolgálatán (1053 Budapest, Egyetem tér 5.).

 

Amennyiben további kérdései merülnének fel, kérjük, lépjen mielőbb kapcsolatba kollégáinkkal a 06 1 381 2353 telefonszámon vagy a quaestura@elte.hu email címre írva!

Radácsi Judit, 2021-09-03 17:002021-12-10 23:59
Vissza
© 2010-2021 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda