Magyar zászló magyar    British flag english
Belépés
Neptun hozzáféréssel
 
 
Belépés
QUAESTURA NYITÁS ÉS VÁLTOZÁSOK AZ ÜGYINTÉZÉS MENETÉBEN AUG. 31-TŐL

Diákigazolvány érvényesítése

 

A 2020/2021/1 (őszi) félévre érvényes matricák a szorgalmi időszak kezdetétől, 2020.szept.7-től elérhetőek. Az érvényesítésre személyesen, meghatalmazott útján (írásos meghatalmazás szükséges!) vagy postai úton (https://qter.elte.hu/Statikus.aspx/GyIK-Diakigazolvany#1.2) van lehetőség. A postai szolgáltatás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

 

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

 

A 2020. évi LVIII. törvény a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről 89. § (1) bekezdésében foglaltak, valamint az Oktatási Hivatal tájékoztatása alapján a 2019/2020. tanév őszi és tavaszi félévére szóló érvényesítő matricával ellátott diákigazolványok a veszélyhelyzet megszűnését követő 180 napig (2020.dec.15-ig) érvényesek maradnak.

 

Igazolások kiadása

Az igazolások (hallgatói jogviszony-igazolás, diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolás, pénzügyi igazolás) igényelhetőek személyesen, meghatalmazott útján (írásos meghatalmazás szükséges!), elektronikusan vagy postai úton.

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

 

Amennyiben postai úton vagy elektronikusan szeretné megkapni az igazolást, igényét a qter.elte.hu „Elektronikus ügyintézés” menüpontjában, a megfelelő ügytípusban jelentheti be. Amennyiben nincs szüksége az eredeti, papír alapú igazolásra, kérjük, megjegyzésként írja oda ügyéhez, hogy elektronikus úton kéri az igazolást! Megjegyzés hozzáfűzésére a postázási cím beállítását követően van lehetősége. Ebben az esetben a kért igazolás szkennelt formában a Q-téren indított ügyhöz kerül feltöltésre, ahonnan letölthető.

Megjegyzés hiányában az igazolás automatikusan postázásra kerül. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

 

Árvaellátás folyósításához kitöltendő igazolás

Információink szerint a Magyar Államkincstár csak az eredeti dokumentumot fogadja el, ezért az igazolás személyesen vagy postai úton töltethető ki. Amennyiben az igazolást postán beküldi irodánk postafiók-címére, kollégáink a kitöltést követően visszapostázzák a dokumentumot a megadott postacímre. A postázás szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe.

 

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

 

Diákhitel szerződések leadása

Mindhárom diákhitel-típus esetében lehetőség nyílik a dokumentumok személyes leadására a Quaestura ügyfélszolgálatain, illetve az itt feltüntetett leadóhelyek bármelyikén. Felhívjuk figyelmüket, hogy a Diákhitel1 és Diákhitel2 szerződéseket az Ügyfélkapu-hozzáféréssel rendelkező hallgatók elektronikus aláírással is leadhatják. Ebben az esetben nincs szükség személyes megjelenésre.

További részleteket a hiteligénylésről a diakhitel.hu weboldalon olvashatnak.

 

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

 

Egészségbiztosítási szerződések kötése

UNIQA egészségbiztosítás (Stipendium Hungaricum ösztöndíjban, valamint Ösztöndíjprogram Keresztény Fiataloknak ösztöndíjban részesülő hallgatók számára)

Személyesen a Quaestura ügyfélszolgálatain köthető 2020.10.31-ig.

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

Generali egészségbiztosítás (harmadik országbeli, önköltséges hallgatóinknak szóló tájékoztatás)

Személyesen a Quaestura központi ügyfélszolgálatán (1053 Budapest, Egyetem tér 5.) köthető.

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

 

Személyi okmány- és lakcímadatok rögzítése, Neptun-jelszó igénylése

Bár az ügyfélszolgálat nyitásával lehetőség nyílik a személyes ügyintézésre, továbbra is javasoljuk az elektronikus úton történő adategyeztetést és jelszógenerálást az itt leírtak szerint: https://qter.elte.hu/Statikus.aspx/GyIK-Adategyeztetes

https://qter.elte.hu/UjJelszo.aspx)

 

TAJ-kártya igénylések leadása

Kérjük, hogy a jelenlegi helyzetre való tekintettel az igényléseket elektronikusan, a Q-téren keresztül legyenek szívesek leadni (https://qter.elte.hu/Ugy.aspx/TAJIgenyles)!

 

TAJ-kártya átvétele

Személyesen a Quaestura központi ügyfélszolgálatán (1053 Budapest, Egyetem tér 5.).

FONTOS! A személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Időpontfoglalásra itt van lehetőség.

 

Amennyiben további kérdései merülnének fel, kérjük, lépjen mielőbb kapcsolatba kollégáinkkal a 06 1 381 2353 telefonszámon vagy a quaestura@elte.hu email címre írva!

Radácsi Judit, 2020-09-22 10:402021-01-31 23:59
Vissza
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Európai Unió
© 2010-2017 Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda